Regulamin obiektu
Regulamin obiektu Villa Sudecka
§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin obowiązuje na terenie obiektu Villa Sudecka i dotyczy wszystkich osób
w nim przebywających.
- Regulamin obiektu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz
przebywania na jego terenie i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia
dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za
pobyt lub poprzez podpisanie karty rejestracyjnej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Aktualna wersja regulaminu obiektu jest dostępna na stronie internetowej obiektu villasudecka.pl.
§ 2. CISZA NOCNA
- W Obiekcie obowiązuje bezwzględna cisza nocna od godziny 22:00 do
godziny 07:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno
zakłócać spokojnego pobytu innych Gości, obiekt może odmówić dalszego
świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę oraz nakaz opuszczenie
obiektu w trybie natychmiastowym, bez możliwości dokończenia doby
hotelowej i zwrotu gotówki.
§ 3. DOBA HOTELOWA
- Pomieszczenie mieszkalne w obiekcie, zwane w dalszej części „pokojem”
wynajmowane jest na doby, przy czym minimalna ilość rezerwacji to dwie doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 a kończy o godzinie 11:00 dnia
następnego.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić u właścicieli
najpóźniej dzień przed wymeldowanie do godziny 15:00. Obiekt może nie
uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku gdy Gość nie przestrzegał
obowiązującego regulaminu.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa, w
przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt lub
braku dostępności.
- Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą. Przedłużenie doby
hotelowej do godz. 18:00 opłata wynosi połowę ceny za dobę, po godz. 18:00
zostaje naliczona opłata za jedną dobę. Szczegółowe informacje odnośnie opłat
związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo na miejscu u właścicieli
obiektu.
§ 4. REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać poprzez Internet, telefonicznie dzwoniąc pod
wskazany numer lub osobiście w obiekcie.
- Po dokonaniu rezerwacji telefonicznej bądź przez stronę villasudecka.pl Gość
otrzymuje informację o wstępnej rezerwacji, która zawiera warunki rezerwacji
oraz informacje niezbędne do dokonania zadatku w wysokości 50 % wartości
pobytu.
- Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe obiektu w terminie wyznaczonym lub
wpłynie później, obiekt zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i
anulowania rezerwacji.
- W przypadku anulowania przez Gościa rezerwacji:
• Na ponad 30 dni przed rozpoczęciem pobytu – obiekt zwraca kwotę
równorzędną wpłaconemu zadatkowi.
• Do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu – wpłacony zadatek nie zostaje
zwrócony.
• W przypadku rezerwacji przez booking.com wszystkie warunki rezerwacji
dostępne są na profilu obiektu Villa Sudecka.
• Hotel zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z
niej środków za pobyt w obiekcie.
• Anulowania rezerwacji Gość może dokonać w każdym czasie poprzez mail
albo bezpośrednie połącznie do obiektu.
- W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie wcześniejszym niż
zawarty w rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
- W przypadku nieprzybycia Gościa do obiektu w uzgodnionym terminie,
rezerwacja jest ważna do godziny 11:00 następnej doby. Po tym terminie wygasa,
a pokój może zostać wynajęty. W przypadku nieprzybycia Gościa zadatek nie
zostaje zwrócony.
- W przypadku przybycia Gościa do obiektu w drugim dniu zarezerwowanego
pobytu (po wcześniejszym poinformowaniu), Gość zostaje obciążony kosztami
pobytu również za pierwszą dobę hotelową.
- Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi dokumentu tożsamości
ze zdjęciem.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie
upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu
rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub
Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika obiektu lub innych osób
przebywających w obiekcie, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości
lub funkcjonowania obiektu. W przypadku pojawienia się Gościa w obiekcie z
objawami choroby, obiekt zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Gościa z
zachowaniem wpłaconego zadatku.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania
przyczyny.
§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
- Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej
stwierdzeniu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży,
uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo
przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie
zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie hotelowym.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub
innego pojazdu należącego do Gościa.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na balkonie, w
pojeździe oraz żywych zwierząt.
§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym
nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność
materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju
uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu,
powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za
wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych
karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest
zobowiązany poinformować o tym właścicieli.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, obiekt może odmówić
świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany
do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności
za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
§ 7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez
wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
§ 8. POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju
stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych
innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- W obiekcie akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą i tylko w wybranych
pokojach. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do zapoznania się i
bezwzględnego przestrzegania odrębnego regulaminu dotyczącego przebywania
zwierząt w obiekcie.
- W obiekcie jak i na balkonie czy tarasie obowiązuje całkowity zakaz palenia
wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony
kosztami odświeżenia pokoju. W obu przypadkach jest to koszt 400 zł.
- Palenie tylko w trzech wyznaczonych do tego miejscach, gdzie znajdują się
popielniczki.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych
prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt
ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić
obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Hotelu.
- W pokojach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni,
amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania
nieprzyjemnych zapachów ani wykonywania innych czynności, które
przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości tego obiektu.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach ich wyposażeniu
poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym
ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.