+48 601 355 360
Słoneczna 10,
Duszniki Zdrój

Rezerwacja

Regulamin obiektu

Regulamin obiektu Villa Sudecka

§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin obowiązuje na terenie obiektu Villa Sudecka i dotyczy wszystkich osób
    w nim przebywających.
  2. Regulamin obiektu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz
    przebywania na jego terenie i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia
    dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za
    pobyt lub poprzez podpisanie karty rejestracyjnej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  3. Aktualna wersja regulaminu obiektu jest dostępna na stronie internetowej obiektu villasudecka.pl.

§ 2. CISZA NOCNA

  1. W Obiekcie obowiązuje bezwzględna cisza nocna od godziny 22:00 do
    godziny 07:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno
    zakłócać spokojnego pobytu innych Gości, obiekt może odmówić dalszego
    świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę oraz nakaz opuszczenie
    obiektu w trybie natychmiastowym, bez możliwości dokończenia doby
    hotelowej i zwrotu gotówki.

§ 3. DOBA HOTELOWA

  1. Pomieszczenie mieszkalne w obiekcie, zwane w dalszej części „pokojem”
    wynajmowane jest na doby, przy czym minimalna ilość rezerwacji to dwie doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 a kończy o godzinie 11:00 dnia
    następnego.
  3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić u właścicieli
    najpóźniej dzień przed wymeldowanie do godziny 15:00. Obiekt może nie
    uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku gdy Gość nie przestrzegał
    obowiązującego regulaminu.
  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa, w
    przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt lub
    braku dostępności.
  5. Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą. Przedłużenie doby
    hotelowej do godz. 18:00 opłata wynosi połowę ceny za dobę, po godz. 18:00
    zostaje naliczona opłata za jedną dobę. Szczegółowe informacje odnośnie opłat
    związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo na miejscu u właścicieli
    obiektu.

§ 4. REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Rezerwacji można dokonać poprzez Internet, telefonicznie dzwoniąc pod
    wskazany numer lub osobiście w obiekcie.
  2. Po dokonaniu rezerwacji telefonicznej bądź przez stronę villasudecka.pl Gość
    otrzymuje informację o wstępnej rezerwacji, która zawiera warunki rezerwacji
    oraz informacje niezbędne do dokonania zadatku w wysokości 50 % wartości
    pobytu.
  3. Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe obiektu w terminie wyznaczonym lub
    wpłynie później, obiekt zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i
    anulowania rezerwacji.
  4. W przypadku anulowania przez Gościa rezerwacji:
    • Na ponad 30 dni przed rozpoczęciem pobytu – obiekt zwraca kwotę
    równorzędną wpłaconemu zadatkowi.
    • Do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu – wpłacony zadatek nie zostaje
    zwrócony.
    • W przypadku rezerwacji przez booking.com wszystkie warunki rezerwacji
    dostępne są na profilu obiektu Villa Sudecka.
    • Hotel zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z
    niej środków za pobyt w obiekcie.
    • Anulowania rezerwacji Gość może dokonać w każdym czasie poprzez mail
    albo bezpośrednie połącznie do obiektu.
  5. W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie wcześniejszym niż
    zawarty w rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
  6. W przypadku nieprzybycia Gościa do obiektu w uzgodnionym terminie,
    rezerwacja jest ważna do godziny 11:00 następnej doby. Po tym terminie wygasa,
    a pokój może zostać wynajęty. W przypadku nieprzybycia Gościa zadatek nie
    zostaje zwrócony.
  7. W przypadku przybycia Gościa do obiektu w drugim dniu zarezerwowanego
    pobytu (po wcześniejszym poinformowaniu), Gość zostaje obciążony kosztami
    pobytu również za pierwszą dobę hotelową.
  8. Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi dokumentu tożsamości
    ze zdjęciem.
  9. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie
    upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
  10. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu
    rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub
    Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika obiektu lub innych osób
    przebywających w obiekcie, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości
    lub funkcjonowania obiektu. W przypadku pojawienia się Gościa w obiekcie z
    objawami choroby, obiekt zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Gościa z
    zachowaniem wpłaconego zadatku.
  11. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania
    przyczyny.

§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

  1. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej
    stwierdzeniu.
  2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży,
    uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo
    przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie
    zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie hotelowym.
  3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub
    innego pojazdu należącego do Gościa.
  4. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na balkonie, w
    pojeździe oraz żywych zwierząt.

§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA

  1. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym
    nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność
    materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
  2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju
    uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu,
    powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
  3. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za
    wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych
    karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
  4. Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest
    zobowiązany poinformować o tym właścicieli.
  5. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, obiekt może odmówić
    świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany
    do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności
    za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.

§ 7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez
    wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.

§ 8. POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju
    stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych
    innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  2. W obiekcie akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą i tylko w wybranych
    pokojach. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do zapoznania się i
    bezwzględnego przestrzegania odrębnego regulaminu dotyczącego przebywania
    zwierząt w obiekcie.
  3. W obiekcie jak i na balkonie czy tarasie obowiązuje całkowity zakaz palenia
    wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony
    kosztami odświeżenia pokoju. W obu przypadkach jest to koszt 400 zł.
  4. Palenie tylko w trzech wyznaczonych do tego miejscach, gdzie znajdują się
    popielniczki.
  5. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych
    prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt
    ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić
    obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Hotelu.
  6. W pokojach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni,
    amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
  7. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
  8. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania
    nieprzyjemnych zapachów ani wykonywania innych czynności, które
    przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości tego obiektu.
  9. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach ich wyposażeniu
    poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym
    ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.